Re: RAID

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 09:14:13 MET

Użytkownik "Stach - SaToot" <satootWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:37e6.000004bf.43828da5@newsgate.onet.pl...

> Ech, Panowie, nic nie zrozumiałem...
> Mam stary komputer:
> 800MHz, 512 ramu, płyta ABIT BH6
> Teraz chcę kupić nowy, i porównuję płyty.
> I nie wiem po jasną ch. mi ten RAID jak i nie wiem co to FireWire i na co
mi
> to...

RAID0 spinasz 2 jednakowe dyski w macierz i uzyskujesz transfer prawie 2
krotnie szybszy
niż z pojedyńszego dysku. Komputer dostaje "speeda".
Do domowego użytku tylko ta macierz ma sens...

Co innego firmy, gdzie utrata danych wiąże się z milionowymi stratami,
ale moim zdaniem kopia bezpieczeństwa robiona "w locie" na
 innym komputerze który znajduje się w osobnym pomieszczeniu
jest pewniejsza niż MIRROR....
Bo jak już kradną to całą macierz...

ax