Re: Stacjonarka. Może jakieś sugestie?

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 11:07:43 MET

> Jeżeli nie będziesz wykorzystywać SLI to lepiej kupić na nforcie4ultra.

Wlsciwie to komp dla mojego kumpla, ktory nie robi na kompie nic, procz
ogladania filmow i grania w gry przerozne, wiec prawdopodobnie kiedys
zbraknie mu mocy w karcie graficznej, a wtedy moze sie SLI przydac.

> A64 3000+ bez problemu podkręcisz do 3500+ (a 3200+ to już bankowo), a czy
> więcej to zależy od egz.

tymbardziej ze jest 20PLN roznicy pomiedzy 3000+ a 3200+ wiec wole
mocniejszy.

> Nie kupuje DDR2 i nie kupuj Kingstonów. Kup DDR pc3200 Geila, ja mam
> TwinMosu i mnie ograniczają.

a moze infeon? tak wlsciwie to dlaczego nie Kingston? czyzby zszedl na psy?
i czy DDR2 ma problemy tak poprostu czy tylko z danymi prockami czy cus?

> Ja bym Powercolor nie wziął - wolałbym coś od gigabyte, saphire, asusa
> (najlepiej z pasywnym chłodzeniem).

moze SAPPHIRE RADEON X800GTO 256MB DDR3/256 TV/DV PCI-E?
tylko kurcze prawie 100 zł drozszy :/

> Ew. Caviar (z tej nowej serii oczywiście - z czarnym wieczkiem).

sam jestem goracym zwolennikiem WD, jako ze od samego poczatku
z takowych korzystam, jednakze ten samsung ma juz SATAII.
nie warto?

> Omijaj szerokim łukiem lite-ony, jeszcze kiedyś poleciłbym Ci LG -
kupiłem,
> jest OK ale... jak na mój gust za wolna inicjacja płytek - polecam NECa.

lubie NEC'a, ale jeshcze nie mialem do czynienia z ich produktami do,
rozwiazan stacjonarnych.

> Chiefteci są wporządku, tylko szumią - a więc cisze to one nie są (no...
> kwestia wyjątku zawsze się zdarza). Jeśli jesteś wrażliwy na decybele to
> polecam tagana.

a jakie sa opinie na temat Chenbro? bo ceny porownywalne sa chyba do Tagana?

dzieki Pozdrawiam.