Re: Laptop - pare pytań

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 17:22:50 MET

> Wiem , że laptopy służą w rzeczywistości do innych celów ale dlaczego nie
> nadają
> sie do gier ?

chocby dlatego, ze do gier potrzebujesz dobra karte graficzna, ktora wymaga
wydajnego chlodzenia i jest bardzo "pradozerna"- dla kogos kto potrzebuje
notebooka do pracy to same wady; podobnie sprawa ma sie z procesorem,
chociaz tutaj sprawa jest nieco bardziej skomplikowana

jak sie uprzesz to oczywiscie kupisz 6 kilowego smoka za 10tys. ktory nadaje
sie tylko do lezenia na biurku i jest wyposazony nie tylko w super-hiper
akcelerator 3D, a nawet w pilota.. ale czy to jeszcze notebook?do grania kup
sobie konsole, a do pracy notebooka

tomek

PS. Chociaz zaraz mnie skrytkuja za to zdanie, to wg mnie za 2-3tys. to nie
kupisz nawet nowego notebooka, tylko wyrob notebookopodobny...