Re: Używany Windows OEM a legalność

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 13:47:42 MET

Vectra <aWYTNIJa@bsk.pl> wrote:

> Wydaje mi sie

            Masz racje wydaje Ci sie.

> (ale to tylko intuicyjne rozumienie prawa),

            To moze nie zdawalbys sie na [kobieca?] intuicje i wprowadzal
kogos w blad, a zamiast tego zweryfikowal te twierdzenia na jakiejkolwiek
uczelni itp?

> ze faktura jest najwazniejsza i wystarczajaca.

            Tia, a lyzka na to niemozliwe ;>

> Uzupelnil bym ja jeszcze oswiadczeniem pisemnym sprzedawcy, ze
> systemu nie uzytkuje, ze wykasowal ze swojego komputera,
> ze jest mu niepotrzebny i jako prawowity wlasciciel sprzedaje go.
> I przy takich dokumentach co mi kto zrobi?

            A idz kup "goracy towar" [w okolicznosciach na to jednoznacznie
wskazujacych] od pasera/zlodzieja, wez takie oswiadczenie i zglos sie
do najblizszej komendy policji w celu weryfikacji powyzszego twierdzenia,
bo sytuacja jest analogiczna :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl