gwarancja producenta - WD

Autor: danonwoj <danonwojMAPS_at_konto.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 10:41:06 MET

witam,
posiadam dysk WD80GB. Nagle dostał dużo bad sectorów. Nie był tłuczony, walony, a nic takiego.
Kupiłem go ponad rok temu. Sprawdzałem na stronie WD - mam na niego gwarancję do 2007 roku. Jakie są szanse na uzyskanie nowego dysku? Ktoś próbował?
Przeczytałem wszystko na ich stronie. Kolejność spraw taka:
1) uruchomic DataLife Guards - najlepiej wydrukować, to co on napisze
2) zobaczyć co jest źle w bazie wiedzy ;-)
3) utworzyć swó RMA
4) skorzystać ze standard replacement. Wysłać do nich i czekać na nowy.

Prócz tego dysk musi być wolny od wad zewnętrznych: uszkodzeń, wgnieceń, rys. Musi posiadać wszelkie naklejki i, co mnie boli, fakturę/rachunek zakupu, którego nie mogę nigdzie znaleźć.

Czy ktoś wie gdzie muszę wysyłać taki dysk? Tajwan czy gdzieś w Polsce? Ile kosztuje wysyłka?
Jakieś doświadczenia?

pozdrawiam,
danonwoj