Re: gwarancja producenta - WD

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 11:39:12 MET
Message-ID: <dlpjq3$ibg$1@nemesis.news.tpi.pl>

Użytkownik "danonwoj" <danonwojMAPS@konto.pl> napisał w wiadomości
news:dlpgbr$qkh$1@atlantis.news.tpi.pl...
witam,
posiadam dysk WD80GB. Nagle dostał dużo bad sectorów. Nie był tłuczony,
walony, a nic takiego.
Kupiłem go ponad rok temu. Sprawdzałem na stronie WD - mam na niego
gwarancję do 2007 roku. Jakie są szanse na uzyskanie nowego dysku? Ktoś
próbował?
Przeczytałem wszystko na ich stronie. Kolejność spraw taka:
1) uruchomic DataLife Guards - najlepiej wydrukować, to co on napisze
2) zobaczyć co jest źle w bazie wiedzy ;-)
3) utworzyć swó RMA
4) skorzystać ze standard replacement. Wysłać do nich i czekać na nowy.

Prócz tego dysk musi być wolny od wad zewnętrznych: uszkodzeń, wgnieceń,
rys. Musi posiadać wszelkie naklejki i, co mnie boli, fakturę/rachunek
zakupu, którego nie mogę nigdzie znaleźć.

Czy ktoś wie gdzie muszę wysyłać taki dysk? Tajwan czy gdzieś w Polsce? Ile
kosztuje wysyłka?
Jakieś doświadczenia?

Na nowy to bym sie nie nastawial - WD ostatnio naprawia dyski ,
od nowego bedzie odroznial go napis recertified no i gwarancja tylko
do konca gwarancji dysku reklamowanego.

pzdr
Received on Sun Nov 20 11:40:11 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Nov 2005 - 11:51:09 MET