Re: water cooling

Autor: Theos <_at_o2.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 10:37:24 MET

PSYLO napisał(a):

> Koniecznie musi być Eheim?
> Zastanów się nad pompą CWU/CO - to jest dopiero fajny sprzęt. Cena w
> sumie nie odstaje za bardzo od Eheima (200-300zł), a uzyskasz idealną
> ciszę, minimalne drgania, pewność trwałości...

Moglbys podac jakiegos linka do takich pompek bo na necie nic nie
znalazlem ? Jesli chodzi o obciazalnosc to ile l/h powinna miec taka
pompka by dobrze sprawowala sie w wyzej wymienionym ukladzie ? Moze
kiedys dorzuce bloczek na dysk tylko nie wiem czy warto. Oczywiscie
najwazniejsza dla mnie jest cisza bo niestety komputer mam obok lozka i
niefortunnie spie z towerem praktycznie obok glowy. W dzien jak narazie
moich wolnoobrotowch coolerow nie slychac ale w nocy to jest porazka.
Zapewnienia ze ich nie slychac to bzdura wiec sklaniam sie ku chlodzeniu
wodnemu.Prosze o porady.

Pozdrawiam

--
Theos