Re: gwarancja producenta - WD

Autor: Jaceq <dzacek83_at_WYWALTOo2.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 10:43:22 MET
Message-ID: <dlpgf0$n1q$2@opal.icpnet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

danonwoj napisał(a):
> witam,
> posiadam dysk WD80GB. Nagle dostał dużo bad sectorów. Nie był tłuczony, walony, a nic takiego.
> Kupiłem go ponad rok temu. Sprawdzałem na stronie WD - mam na niego gwarancję do 2007 roku. Jakie są szanse na uzyskanie nowego dysku? Ktoś próbował?
> Przeczytałem wszystko na ich stronie. Kolejność spraw taka:
> 1) uruchomic DataLife Guards - najlepiej wydrukować, to co on napisze
> 2) zobaczyć co jest źle w bazie wiedzy ;-)
> 3) utworzyć swó RMA
> 4) skorzystać ze standard replacement. Wysłać do nich i czekać na nowy.
>
> Prócz tego dysk musi być wolny od wad zewnętrznych: uszkodzeń, wgnieceń, rys. Musi posiadać wszelkie naklejki i, co mnie boli, fakturę/rachunek zakupu, którego nie mogę nigdzie znaleźć.
>
> Czy ktoś wie gdzie muszę wysyłać taki dysk? Tajwan czy gdzieś w Polsce? Ile kosztuje wysyłka?
> Jakieś doświadczenia?
>
> pozdrawiam,
> danonwoj
>
>
>
>
mi wd800jb padl po pol roku (zatrzymywal sie albo nie chcial w ogole
rozkrecac), nie zalatwialem nic na strnie producenta z miejsca ruszylem
do sklepu... po tygodniu mialem nowiutki :)

-- 
Pozdrawiam
Jaceq
moje aukcje: http://www.swistak.pl/users_aukcje/43466.html
ZAPRASZAM!
Received on Sun Nov 20 10:45:10 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Nov 2005 - 10:51:08 MET