Re: Skradziono notebooka

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 21:03:38 MET

"Radek" <pemob@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:dlfknp$gvt$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> niestety ale 14.11.2005 padłem ofiarą rozboju. Miejsce - Poznań, ul. Górna
> Wilda, godzina 19:30. Całe szczęście nic mi się nie stało, ale straciłem
> plecak, w którym był laptop ACER TRAVELMATE 4101 WLMI (prawie nowy) o
numerze
> seryjnym: LXTA5050325210D4A2EM01 i telefon komórkowy NOKIA 7650 o numerze
> IMEI: 351111109769505. Stąd moja prośba - być może niektórzy z grupowiczów
> mają styczność z używanym sprzętem w komisach, lombardach i innych tego
typu
> [...]
ważne dane?

Jesli rozboj to z duzym prawdopodobienstwem ktos wiedzial ze masz
wartosciowy sprzet....
Bardzo mi przykro... warto sledzic allegro, swistak, ebay pod katem wlasnie
notebooka, jesli namierzysz goscia to licytuj najwieksza cene i umow sie na
odbior osobisty oczywiscie z policja - warto w przypadku serwisow aukcyjnych
nie ograniczac sie tylko do Poznania - moze sie okazac ze opchna paserowi z
wawy albo krakowa...
Napewno warto dac ogloszenie kupie i opisac bez wiekszych szczegolow ten
konkretny model (jako powod mozesz podac zagubienie firmowego i koniecznosc
odkupienia stad cena krytyczna i typ)
Mam nadzieje ze uda Ci sie odzyskac sprzet, pozdrawiam i szczescia zycze.