Re: Skradziono notebooka

Autor: ZeN <zen_at_nospam.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 19:51:37 MET

Użytkownik "Radek" <pemob@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dlfknp$gvt$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> niestety ale 14.11.2005 padłem ofiarą rozboju. Miejsce - Poznań, ul. Górna
> Wilda, godzina 19:30. Całe szczęście nic mi się nie stało, ale straciłem
> plecak, w którym był laptop ACER TRAVELMATE 4101 WLMI (prawie nowy) o
> numerze
> seryjnym: LXTA5050325210D4A2EM01 i telefon komórkowy NOKIA 7650 o numerze
> IMEI: 351111109769505. Stąd moja prośba - być może niektórzy z grupowiczów
> mają styczność z używanym sprzętem w komisach, lombardach i innych tego
> typu
> [...]

Moje kondolencje... ale pozwól że zapytam: co na to policja?
na wniosek prokuratora można namierzyć telefon...
Rozbój i strata laptopa, komórki i czegoś tam jeszcze to już nie jest
wykroczenie o "małej szkodliwości społecznej" tylko przestępstwo! gdyby
chcieli to dadzą radę namierzyć.
Nie poddawaj się, walcz o swoje...

ZeN