Re: Zepsucie nagrywarki

Autor: insane <prv_at_prv.prv>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 22:21:19 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał :

> do dzis dzien nie wiem czemu M$ nie potrafi poprawnie zaimplementowac
> wspoldzielenia urzadzen - w starutenkiej Amidze bylo to jakos zrobione - w
> WinNT czasem jest tak ze dostep do urzadzenia jest w trybie exclusive a
> czasem nie i to nie wlasnie jest jakos tak kulejaco zaimplementowane...

jako dygresje dodam dowcip, majacy korzenie jeszcze za czasow swietnosci
Amigi. Kiedy amigowiec na jakichs tam targach komputerowych poprosil o
prezentacje "wielozadaniowosci" czy tez "multitaskingu" na nowym systemie
jakim byl wowczas win95, w odpowiedzi otrzymal : "pan poczeka, skoncze tylko
formatowac dyskietke" Co prawda razaca kwestia "dyskietki" utrzymala sie do
dzis w ikspekach.

Wracajac jednak do tematu. Tak na logike rzecz biorac, tworca oprogramowania
sluzacego do nagrywania plyt (czy tez samej implementacji nagrywania w
systemie operacyjnym) powiniec przewidziec taka opcje, jak przedstawia
Sebastian i uniemozliwic jakikolwiek dostep do nosnika na czas nagrywania
dla innych procesow, w tym tez zablokowac przycisk wyjmowania nosnika,
znajdujacy sie na czole napedu. W skrocie mam na mysli tryb exclisuve, o
ktorym piszesz. Reasumujac, przy dobrym oprogramowaniu opisywana przez
Sebastiana czynnosc powinna byc niemozliwa do wykonana.

--
Ludzi mozna podzielic na 10 kategorii :