Re: Zepsucie nagrywarki

Autor: Sebastian :: joyek <joyek1tylkojoyek_at_op.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 22:58:18 MET

Witam,

    no to teraz poopowiadam jak było :)
    zakupiony nowy dvd-rw o którym była mowa
    parenascie postów nizej, program nero express,
    win98se.
    no i wtrakcie nagrywania czegos na cdr nie wiem co mnie napadło
    ale kliknałem moj komputer>a potem ikonkę cd :)
    proces nagrywania płyty trwał az do momentu wyskoczenia błędu
weryfikacji zapisu.
    hmm.. spróbowałem jeszcze 3x nagrać to samo mysląc, że to moze płytki sa
do dupy.
    po 3 cd stwierdziłem, ze to moze nagrywarka jest wadliwa - odczytuje ale
nie nagrywa.
    ok, myslę sobie i wkładam do napędu płyte cd z jakimis danymi ...
    no i .. dioda miga .. miga miga iga ga a a....
    od tego momentu naped nie przeczytał już żadnej płytki :)

    i tak się zastanawiałem czy to możliwe, by w tak banalny sposób
zniszczyć nagrywarkę.
    ech...

ps. aby było jasne zaczynałem od atari800XL, na codzień pracuje na win98se,
      który od 3 lat nie był przeinstalowywowany i nadal działa wyśmienicie
:)
      w systemie masa programów i innych śmieci, jednym słowem radze sobie.
      ale co mnie napadło z tym sprawdzaniem zawartosci w trakcie wypalania
płyty, nie wiem :)

ps2. a wczoraj spaliłem wszystkie porty usb na płycie głownej - nie pytajcie
jak to zrobiłem :)
    teraz sie zastanawiam, czy to będzie miało wpływ na działanie
komputera - jakies zwisy i inne takie.
    aby miec usb kupiłem karte pci i to narazie działa...

ps3. co za tydzień :)

pozdrawiam
Sebastian