Re: Zepsucie nagrywarki

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 20:18:11 MET

"Sebastian :: joyek" <joyek1tylkojoyek@op.pl> wrote in message
news:dlciav$kfe$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> co sie stanie gdy w trakcie nagrywania płyty cdr
> kliknę na moj komputer a później na ikonke cdromu,
> tak by zobaczyć jego zawartość?
> moze to uszkodzić nagrywarkę?

Hm wbrew temu co wypisuja tu niektorzy wysmiewajac sie z ciebie - ja powiem
prawde - nie wiem (tzn wiem ze nie powinno to napewno uszkodzic napedu) ale
do dzis dzien nie wiem czemu M$ nie potrafi poprawnie zaimplementowac
wspoldzielenia urzadzen - w starutenkiej Amidze bylo to jakos zrobione - w
WinNT czasem jest tak ze dostep do urzadzenia jest w trybie exclusive a
czasem nie i to nie wlasnie jest jakos tak kulejaco zaimplementowane...
Tak wiec pytanie tylko z pozoru jest lamerskie (no moze poza watkiem
uszkodzenia napedu) natomiast kwestia wspoldzielenia zasobow... no coz mimo
ze z NT mam do czynienia od czasow NT3.1 to sam sposob korzystania z
hardware (a takze prymitywizm samego hardware w PC) nie przestaje mnie
zaskakiwac...

W najgorszym razie uszkodzeniu ulec moze plyta nagrywana w napedzie ale
rowneiz nie powinno sie to stac - soft do nagrywania powinien przejac
urzadzenie w trybie exclusive (na wylacznosc)

(piszac te odpowiedz poczynielem zalozenie ze mowa tu o WinXP - byc moze
bledne - za co przepraszam z gory)