Re: obudowa z zasilaczem do zewn. hdd

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 13:37:59 MET

1634Racine w wiadomości <news:dl9vcl$9ut$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> - ja w zasadzie nie myslalem o 5.25....; czy to stad biora sie te
> specyfikacje interfejsow obudów (ata100/133; eide/atapi) i tylko te
> drugie przystosowane sa _takze_ do napedow ???

Nie sądzę, np. ta welland też "twierdzi", że jest do napędów, no i z
odczytem jest ok, ale z zapisem już gorzej - chodziło mi o kwestię jakości
(welland to chińska produkcja).

> Moglbys moze podrzucic link na taka obudowe [konkretny model] o ktorej
> wiesz, ze jest ok [niekoniecznie musi dzialac z napedem..., wlasciwie
> nie musi] - niech juz bedzie ZEWNETRZNY zasilacz (nie chce warkotu,
> przu uchu prawie bede mial ten dysk), dobry CHIP, o!, o tym to ja nie

Nie mam go pod ręką, pewnie jest gdzieś na stronach Minta; sęk w tym, że
5"25 są przeważnie z _wewnętrznym_ zasilaczem, także te moje, i po
odłączeniu wiatraczka mocno się grzeją (jedna działa bez wierzchniej
obudowy, druga jest po przeróbkach wentylacyjnych, bo jak się zbytnio
rozgrzała, to jej usb się odłączało).
Tak że konkretnego modelu nie polecę, po prostu drobna sugestia - urządzenia
usb lubią być kłopotliwe, lepiej nie oszczędzać na chińskiej tandecie w tym
przypadku.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel