Re: obudowa z zasilaczem do zewn. hdd

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 13:15:17 MET

Gargamel news:ap9kq1orh0ib.kqshyxvts19b.dlg@40tude.net napisal [-a]
> 1634Racine w wiadomości <news:dl8kqm$q6u$1@nemesis.news.tpi.pl>
> Ok, generalnie najlepsza marka w usb2.

no to kupuje.

> No to głupio raczej. Chyba że nie przeszkadza Ci warkot małego
> wentylatorka, jaki jest zazwyczaj w obudowach z zasilaczem w środku.
> Druga kwestia, jak masz do wyboru 2 modele bardzo podobne, sugeruję
> kupować markowy/droższy, będzie mniej problemów - przykład: mam 2
> obudowy 5.25, jedna Welland, druga Mint, obie na tym samym chipie
> Ali, bardzo podobne, w środku prawie bliźniacze konstrukcje, z
> dyskami pracują poprawnie, z nagrywarką dvd tylko Mint - w Welland
> dvd nagrywa się z prędkością 1.7x, a i to tylko ma markowych
> nośnikach...

- ja w zasadzie nie myslalem o 5.25....; czy to stad biora sie te
specyfikacje interfejsow obudów (ata100/133; eide/atapi) i tylko te
drugie przystosowane sa _takze_ do napedow ???

Moglbys moze podrzucic link na taka obudowe [konkretny model] o ktorej
wiesz, ze jest ok [niekoniecznie musi dzialac z napedem..., wlasciwie
nie musi] - niech juz bedzie ZEWNETRZNY zasilacz (nie chce warkotu,
przu uchu prawie bede mial ten dysk), dobry CHIP, o!, o tym to ja nie
pomyslalem... - raczej myslalem o malo wioskowym design, wyglad w stylu
http://sklep.cdrinfo.pl/pelny_21232.html
bez neonowek na 10 cm :)
No nie wiem, jesli mialbys chwile czasu, to bylbym bardzo wdzieczny. Bo
ten kontroler i obudowe kupuje juz 2 tyg. :)))