Re: obudowa z zasilaczem do zewn. hdd

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 04:43:44 MET

Gargamel news:81mbqcupxn2x.11jt25crlwzz2$.dlg@40tude.net napisal [-a]
[...............]
> Tak że konkretnego modelu nie polecę, po prostu drobna sugestia -
> urządzenia usb lubią być kłopotliwe, lepiej nie oszczędzać na
> chińskiej tandecie w tym przypadku.

powiedzmy, ze wybralbym takie coś:
http://sklep.cdrinfo.pl/pelny_21232.html

Ale co ? - zasilacz zwyczajowo kupuje sie _razem_ z taka obudowa, tzn.
jest wliczany w cenę podawaną dla obudowy [chociaz jest zewnetrznym
zasilaczem] ?

A jak rozwiazac problem pewnosci, ze jest to zasilacz dokladnie 12 V, a
nie na przyklad 5 V, albo 5V i 12V jednoczesnie - ktos doradzil mi,
niestety bez tlumaczenia o co chodzi, aby kupic z zasilaczem na 12 V.
Ani mniej, ani wiecej.