Polecice prosze - Obudowa microATX, Desktop, poziome mocowanie dysku.

Autor: umberto <umberto_USUN_TO_at_kki.net.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 13:24:12 MET

Witam,

Uparłem się na małą obudowę microATX, do postawienia w ułożeniu desktop (nie tower), no i
mam problem, bo wszystkie jakie znajduję (nowe tylko mnie interesują), to:
1. Mają otwór wentylacjny na górnej ściance (co dyskwalifikuje postawienie panelu LCD na
obudowie)
2. Przy ustawieniu poziomym obudowy polozenie dyku bedzie pionowe, co mnie nie przekonuje
(vide moje poprzednie posty - dzieki dla p. Sokoła)

Mam wrażenie, ze tą 'możliwosć ustawienia poziomego' to wciskają do opisów swoich obudów
producenci tylko z marketingowego powodu, bo w praktyce to jest jedna wielka kicha.

Czy jest jakaś obudowa faktycznie desktopowa pod microATX ?

Pozdrawiam;