HP LaserJet - która?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 21:53:33 MET

Witam,

jako że zacząłem studiować, znacząco wzrosły moje potrzeby względem ilości
drukowanych rzeczy. Zacząłem się więc mocno zastanawiać nad kupnem
używanego lasera, a jako że na grupie polecane są stare LaserJety HP, to
skłaniałbym się ku któreś z tych drukarek (szczególnie chodzi mi o modele
4, 5 i 6).

Mam dla grupowiczów kilka pytań:
1. Jakie są różnice między tymi drukarkami? Bo ja się nie dopatrzyłem
oprócz różnej prędkości druku.
2. Którą najlepiej kupić i dlaczego? Z moich obserwacji to LJ6 jest
ładniejsza, a LJ4/5 są ekonomiczniejsze (toner 8 tys. stron za 400 zł,
dosypka dużo taniej).
3. Jak z niezawodnością tych drukarek? Chciałbym kupić na Allegro jakąś po
konserwacji/wymianie części, ale chciałbym żeby starczyła mi "do końca
życia" (tj. jakieś 5 lat :-))

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB200 +1,5 GB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |