Re: HP LaserJet - która?

Autor: Andrzej <andrzej_i_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 23:05:26 MET

MadMan wrote:

> Witam,
>
> jako że zacząłem studiować, znacząco wzrosły moje potrzeby względem ilości
> drukowanych rzeczy. Zacząłem się więc mocno zastanawiać nad kupnem
> używanego lasera, a jako że na grupie polecane są stare LaserJety HP, to
> skłaniałbym się ku któreś z tych drukarek (szczególnie chodzi mi o modele
> 4, 5 i 6).
>
> Mam dla grupowiczów kilka pytań:
> 1. Jakie są różnice między tymi drukarkami? Bo ja się nie dopatrzyłem
> oprócz różnej prędkości druku.
> 2. Którą najlepiej kupić i dlaczego? Z moich obserwacji to LJ6 jest
> [...]

modele 4,5,6 niewiele sie roznia, najwazniejsze sa literki na koncu
te z koncowka l - omijaj
te z koncowka m, mp, n sa nie do zajechania, a exploatacja ich to bajka,
poczytaj moje posty na temat drukarki 5n, ktora mam od 2 lat :)
toner na 8 tys stron - 350 nowy w sklepie, 200 na allegro, regenerowane
znacznie taniej, a sam proszek, ktorego dosypanie jest smiesznie proste -
40 zl

andrzej