Re: Wygięte nóżki procesora

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 12:04:51 MET

Dnia 13.11.2005, Piotr Kwiatkowski napisał(a):

> Czesc, sluchajcie podczas czyszczenia radiatora pogiely mi sie dwie nóżki na
> procesorze. Procesor zapiekł się na radiatorze i wyjmując tenże radiator
> wyjąłem razem z nim procesor (bez otwierania gniazda), potem kiedy wkładałem
> coś mi nie pasowało no i zauważyłem dwie zgięte nóżki. Naprostowałem je tak
> że nie widać które były pogięte, wlozylem i pasuje, weszlo gladko, wyjalem
> zeby zobaczyc czy jest ok i jeszcze raz wlozylem, jednak komputer po
> wlaczeniu zasilania nie daje znaku zycia na monitorze - wiatraki chodza.
> [...]

IMHO CPU jest ok. Uszkodziłeś pewnie 'socket'. Sprawa do naprawienia
(wymiana), ale niekoniecznie opłacalna - zależy jak płyta. Możesz też
spróbować rozebrać go i ewentualnie "podgiąć" styki, ale AFAIK nie każdy
da się później złożyć. Spróbuj jeszcze raz dobrze docisnąć CPU w
gnieździe, może załapie.

--