Wygięte nóżki procesora

Autor: Piotr Kwiatkowski <nopiotr_at_WYTNIJpoczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 10:10:36 MET

Czesc, sluchajcie podczas czyszczenia radiatora pogiely mi sie dwie nóżki na
procesorze. Procesor zapiekł się na radiatorze i wyjmując tenże radiator
wyjąłem razem z nim procesor (bez otwierania gniazda), potem kiedy wkładałem
coś mi nie pasowało no i zauważyłem dwie zgięte nóżki. Naprostowałem je tak
że nie widać które były pogięte, wlozylem i pasuje, weszlo gladko, wyjalem
zeby zobaczyc czy jest ok i jeszcze raz wlozylem, jednak komputer po
wlaczeniu zasilania nie daje znaku zycia na monitorze - wiatraki chodza.
Restartowalem BIOSa. czy jest jeszcze jakas mozliwosc zeby ten procesor
dzialal?

HELP
Dzięki za pomoc.