Potrzebuje pomocy

Autor: Daro <odaro_at_poczta.no.onet.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 12:10:59 MET

Witam

Potrzebuje pomocy bo sam przez 14 dni nic nie wykombinowalem.

W swoim starym kompie chcialem doddac nowy twardy dysk i wtedy wszystko sie
zaczelo.

Do konfuguracji Celeron 1,9Ghz, 128Ram, twardy dysk 20G dolozylem drugi
twardy dysk 120G.

Piewrsze uruchomienie BIOS rozponaje prawidlowo wielkosc dysku i wszystko
jest OK. Ale ja wylaczylem komputer i chcialem go ponownie wlaczyc to juz
nie wystartowal tzn jest tak ze nawet nie laduje sie BIOS komputera.
Wtedy nie mozna wylaczyc komputera musze wycignac kabel zasilajacy z
gniazdka.

Z tym ze tak nie jest zawsze raz komputer sie uruchamia prawidlowo drugi
raz nie chce sie uruchomic.

Wszelkie kombinacje Master... Slave... Primary... Secundary... nie
dzialaja.
Powrocilem do pierwotnej konfiguracji ale to nic nie dalo dalej komputer
raz sie uruchamia raz nie. Co jest grane? Szlak mnie trafia bo komputer
jest bardzo potrzebny

Plyta glowna to Kobian-Mercury KOB 694X FSX

Co ma z tym robic???

Pozdrawiam
Daro