MPGEG-4 na Celeron400 - z jakim skutkiem można odtwarzać ? (Czy są karty wspierające odtwarzanie MPEG-4 sprzętowo ?)

Autor: Marcin <ms_at_USUN_TO.poczta.mr.com.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 18:08:59 MET

Witam,
mam Celeron400, 256 MB, Windows XP.

Mam pytanie do tych z Was, co moją podobny procesor/ konfigurację -
jakie formaty MPEG-4 (DivX5/6, XviD, AVC) i za pomocą jakich programów
można na takim sprzęcie odtwarzać.
Jeśli chodzi o kartę graficzną to zamierzam wymienić na jakąś ze wsparciem
odtwarzania DVD.
A tak przy okazaji - czy są karty graficzne wspierające jakiś format(y)
MPEG-4 ?

Z góry dzięki za odpowiedź i pomoc,
pozdrawiam
Marcin