Re: MPGEG-4 na Celeron400 - z jakim skutkiem można odtwarzać ? (Czy są karty wspierające odtwarzanie MPEG-4 sprzętowo ?)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 20:49:16 MET

Marcin napisał(a):

> mam Celeron400, 256 MB, Windows XP.

Oczywiście wyłączyłeś wszystkie graficzne bajery w XP? ;)

> Mam pytanie do tych z Was, co moją podobny procesor/ konfigurację -
> jakie formaty MPEG-4 (DivX5/6, XviD, AVC) i za pomocą jakich programów
> można na takim sprzęcie odtwarzać.

A nie lepiej sprawdzić w autopsji? ;)
Właściwie podejrzewam, że powinien pójść każdy z wyjątkiem tego nowego,
zasobożernego standardu kodowania (ktoś mi przypomni jak to się
nazywało? ;P). Najwyżej będziesz musiał poeksperymentować z kodekami,
ustawieniami i oprogramowaniem. Może MPlayer?

> Jeśli chodzi o kartę graficzną to zamierzam wymienić na jakąś ze wsparciem
> odtwarzania DVD.

Hmm... a Celek 400 MHz sobie nie radzi z dekodowaniem strumienia MPEG-2?

> A tak przy okazaji - czy są karty graficzne wspierające jakiś format(y)
> MPEG-4 ?

Nie słyszałem o takich, co nie musi znaczyć, że ich nie ma. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/