Re: MPGEG-4 na Celeron400 - z jakim skutkiem można odtwarzać ? (Czy są karty wspierające odtwarzanie MPEG-4 sprzętowo ?)

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 20:26:03 MET

> mam Celeron400, 256 MB, Windows XP.

winxp ?? chłopie na takim sprzęcie to win98 mi rzęzi ! A co dopiero XP !
na linuxie napewno divxy będą śmigać , a pod windą to ciężko, polecam
mplayera albo jakieś starsze codecki sprzed 3 lat :)

U kumpla na cel 633 męczyłem się z uruchomieniem divxów i porażka. fsb 66
nie wyrabia :)

do AVC to trzeba z 1 GHz

>A tak przy okazaji - czy są karty graficzne wspierające jakiś format(y)
>MPEG-4 ?
są nvidia ,ale nie wspierają dekodowania w pełni