Re: MPGEG-4 na Celeron400 - z jakim skutkiem można odtwarzać ? (Czy są karty wspierające odtwarzanie MPEG-4 sprzętowo ?)

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 18:46:42 MET

"Marcin" <ms@USUN_TO.poczta.mr.com.pl> wrote in message
news:dl2j8q$l0f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> mam Celeron400, 256 MB, Windows XP.

Sorki ale po prostu wsadz tam jakiegos celka 633 - 800, kolejne 256MB ale
zmien system.

> Mam pytanie do tych z Was, co moją podobny procesor/ konfigurację -
> jakie formaty MPEG-4 (DivX5/6, XviD, AVC) i za pomocą jakich programów
> można na takim sprzęcie odtwarzać.

Probuj ffdshow, Virtual Lan Client, mplayer - to sa jedyne znane mi 3
sposoby na najszybsze odtwarzanie divx.

> Jeśli chodzi o kartę graficzną to zamierzam wymienić na jakąś ze wsparciem
> odtwarzania DVD.

To wymein na cos co wspiera dekodowanie AVC(h.264, divx), mpeg-2 i
VC-1(wmv9)

> A tak przy okazaji - czy są karty graficzne wspierające jakiś format(y)
> MPEG-4 ?

Tak, mozna trafic na karty z chipsetem sigmy ktory dekoduje divx w odobny
sposob jak manta czy wiwa (odtwarzacze stacjonarne)

Alternatywnie chlopie - idz do sklepu, za 159zl kupisz odtwarzacz
stacjonarny i rozwiazesz klopot kompleksowo. Jak masz potrzebe ogladac filmy
to po co robic to na urzadzeniu ktore nie ma pilota, warczy i szumi, zzera
200W macy jak mozna zrobic to urzadzeniem pobierajacym 25W - jakosc bedzie
duzo lepsza obiecuje ci to - zaden windows nie da takiej jakosc jak kiepska
manta.