Re: Jak wymusić 56 Hz?

Autor: Grzegorz Kapusta <traper_at_cashflow.com.pl_USUN_TO>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 15:04:25 MET

> Inny czas poswiaty - starsze monitory mialy luminofor o dluzszym czasie
> poswiaty - nowe maja nowe typu luminoforu - mniej smuza - wez czarne tlo i
> bialy kursor myszy - na nowych nie ma ciagniecia sladu za kursorem na
> starych jest - stare pracowaly z malym czestoliwosciami odswiezania i by
> nie
> migaly stosowano luminofor o dluzszej poswiacie.

Faktycznie, zgadza się.

> Powiedz mi dlaczego nie udalo ci sie osiagnac czestotliwosci 72Hz na
> 800x600?

Wziąłem swojego kompa, podłączyłem tego Goldstara pod niego
i okazuje się, że pięknie hula w 56 i 72 Hz za pomocą RefreshLocka.
Jeszcze ciekawszy wynik osiągnąłem podłączając mój monitor
do tego starego kompa - gdy ustawiam 56 Hz w rzeczywistości
jest 60, dla 72 - 70 i mamy jasność dlaczego Goldstar nie potrafi
tego wyświetlić. :-(
W takim razie pozostaje ostateczne pytanie: jak zmusić tą paskudną
kartę graficzną (zintegrowana na i810) do pracy w tych częstotliwościach?
Starsze sterowniki? Ale skąd?

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta