Re: uzywany laptop

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 14:51:18 MET

Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
och.karol, która zaskrzeczała:

> A jaki to okienka?
> Może poprobuję (właśnie partycja po Viscie mi się zwolniła)?

Na pewno nie KDE i nie Gnome, każde inne. :) Ja jestem tak rozpieszczony
używaniem win xp że na notebooku muszę też używać KDE, ale faktycznie
ciężej toto chodzi i mniej stabilnie niż windows. Moim ulubionym lekkim
jest xfce i od tego radziłbym zacząć próby, kolejnym icewm.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8