Re: Celeron Wiliamette 1.7GHz zamienić na P4?

Autor: Maciej Ł. <mlab_at_op.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 09:36:12 MET

BQB napisał(a):
> Źle się wyraziłem, chodzi mi o to, że nie ma różnicy praktycznie po
> zmianie SDRAM na DDR na tej samej płycie.
Myślę, że powodem takich samych wyników mogłabyć po prostu za mała ilość
pamięci, ewentualnie bardzo kiepska płyta.

Ja już miałem na mojej płycie DDR266, ale z pewnych względów musiałem
przesiąść się na SDR133. Uwierz, że strata wydajności była kolosalna.
Niezbyt wyrafinowanym dowodem na to (niestety nie mam rezultatów
bencharkowych) jest działanie DC++ pod windą:
 - SDR133 - max. 6,5 MB/s download/upload po sieci lokalnej
 - DDR266 - max. 11 MB/s (ile sieć potrafi) w tych samych warunkach

--
Maciej Ł.,
Gentoo Linux