Re: Celeron Wiliamette 1.7GHz zamienić na P4?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 08:14:13 MET

Użytkownik """Maciej Ł.""" <mlab@op.pl> napisał w wiadomości
news:43722D99.8010305@op.pl...

> Zgadza się. Ja tez nie slyszalem o emulacji.

Źle się wyraziłem, chodzi mi o to, że nie ma różnicy praktycznie po
zmianie SDRAM na DDR na tej samej płycie. Kiedyś u kumpla testowałem -
miał 128 SDRAM i wsadziłem 128 DDR (najpierw myślałem, że będzie chodzić
jedno i drugie, ale w instrukcji napisali, że trzeba poprzełączać zworki
na płycie, a było ich duuuużo, więc nie będą działały obie). No to
najpierw test sandrą i wyszedł jakiś wynik, potem przełożyliśmy zworki i
włożyliśmy drugą pamięć i w sandrze prawie identyczne wyniki. Więc o to
mi chodziło z tym trybem emulowanym, że pamięci będą działać, ale nie z
pełną prędkością. Płyta, to jakiś ECS był z socketem chyba 423.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!