Re: foldery na dysku c w xp prof.

Autor: Wojtek <w454385_at_fastmail.fm>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 09:32:31 MET

Jacek23 napisał(a):
> Witam
> laptop z xp Prof oem, bo uaktywnieniu, na dysku c sa takie sobie
> bezsensowne(jak dla mnie) foldery ktore zajmuja duzo miejsca, sa
> to:DRIVERS-I386-IBMSHARE-IBMTOOLS-IBMWORK-ICONS-SUPPORT-VALUEADD.

To są instalki Windows i programów IBMa. Jeśli zgodnie z zaleceniem
wykonałeś kopię bezpieczeństwa Twojego systemu na płyty CD i nie
chcesz uaktualniać swojego komputera przez Internet - możesz je
skasować.
i386,support,valueadd - to płyta instalacyjna WinXP,
drivers,ibmshare,ibmwork,ibmtools,icons - to foldery IBMa (obecnie Lenovo).

Ja u siebie zaznaczyłem je jako hidden i się nimi nie przejmuję.

Wojtek