Re: Asus GF6600GT prawie zagotowal, co radzicie ?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 14:16:50 MET

Użytkownik "x64" <xman@vp.pe-el> napisał w wiadomości
news:dkq8cf$ump$1@news.onet.pl...
> Czesc
> Użytkownik "metax" <ressserv@gmail.com> napisał w wiadomości
>>
> Ja uzywam Arctic Cooling Silencer Rev. 6.0 i jestem zadowolony Zupelna
> cisza oraz temp. nie przekracza 60 stopni no i cieple powietrze jest
> wyrzucane na zewnatrz obudowy Na orginalnym wentylatorze temperatura
> siegala 100 stopni a mam Gigabyte GF6600GT GV-NX66T 128D

Odnośnie temperatury, to 100 stopni osiągają karty z chłodzeniem
pasywnym za pomocą heatpipe. W windowsie w ustawieniach sterownika jest
zakładka, czy ma alarmować przekroczenie 147 stopni dla rdzenia, więc
bym się tym nie martwił. Ale Silencer jest dobry i często polecany.
Osobiście nie używałem i używać nie będę. W niedługim czasie zakładam
WC.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!