Re: Nagrywarka CD-R na SLAVE -- czy to kiedykolwiek działa?

Autor: Marcin Netmaniak <m.netmaniakTNIJ_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 14:18:58 MET

Dnia Tue, 8 Nov 2005 19:44:50 +0100, Marcin Netmaniak napisał(a):

> Pracuje pracuje.

Dzisiaj ustawiłem ten napęd jako MASTER. Zrobiłem wiele różnych
testów. Wygląda na to, że laser zużył się już na tyle, że potrafi
jedynie bezbłędnie odczytywać dane. Wypalać w takich sposób już nie
potrafi.

Chyba czas zweryfikować swoją opinię o napędach LiteOn... Ale w sumie
za te pieniądze i tak dość długo (półtora roku) posłużył jako
nagrywarka. "cd-romem" w końcu jest nadal ;-) Żebym tylko nie zapeszył
:]

--
Pozdrawiam,
Marcin Netmaniak