Re: Asus GF6600GT prawie zagotowal, co radzicie ?

Autor: x64 <xman_at_vp.pe-el>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 14:15:54 MET

Czesc
Użytkownik "metax" <ressserv@gmail.com> napisał w wiadomości
news:dkq2h6$s13$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Druga sprawa dotyczy sie nowego chlodzenia... mozecie cos polecic ? bo
> jak na razie karte chlodzi wiatrak ze starego zasilacza ale ten patent
> jest troche glosny...

Ja uzywam Arctic Cooling Silencer Rev. 6.0 i jestem zadowolony Zupelna cisza
oraz temp. nie przekracza 60 stopni no i cieple powietrze jest wyrzucane na
zewnatrz obudowy Na orginalnym wentylatorze temperatura siegala 100 stopni a
mam Gigabyte GF6600GT GV-NX66T 128D

Pozdrawiam

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0545-0, 2005-11-07
Przetestowano na: 2005-11-08 14:16:06
avast! - Copyright (c) 1988-2005 ALWIL Software. http://www.avast.com