Re: Wybór tunera TV ....

Autor: Piotr Wolski <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 14:50:42 MET

> Witam.
> Mam zamiar kupic tuner tv AverMedia 303 Studio. Napiszcie proszę opinie na
> temat tego tunera, zalety, wady, a może zmienić zapatrywania i kupić tuner
> innej firmy ? Co wtedy polecilibyście ?

Jestem posiadaczem tego tuner i też nie jestem zachwycony, o ile układ na którym działa jest ok o tylke wsparcie AverMedia jest znikome. Stare sterowniki, a po zainstalowaniu nowszych przestaje działać pilot. Za nic nie pasują wtyczki do girdera aby móc sterować innymi elementami kompa. Kartę mam podłączoną do kablówki i jakośc obrazu na niej też nie powala (choć i kablówka nie daje przysłowiowej żylety). Odbierałem wcześniej z anteny dachowej i to wogóle była masakra.
A z zalet - ma niezłe radio, jest tania, nie miałem najmniejszych konfliktów sprzętowych. Prostota obsługi b. duża. Nagrywa do MPEG 1/2.
Jednakże jeżeli cos brać to wg. mnie Winfast TV Expert 2000XP (ten na conexancie a nie na BT878). Karta na tym samym układzie co Aver ale lepiej wspierana przez producenta i chwalona na różnych forach.
Jeżeli myślisz o dekodowaniu C+ to tylko coś na BT 8x8 ale z tego co słyszałem jakość odkodowanego obrazu i dźwięku jest tak słaba że nie warto zawracać sobie głowy a to jednak starsze układy i dają słabszą jakość obrazu..
pozdrawiam
Volus