Re: Wybór tunera TV ....

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 21:21:39 MET

Piotr Wolski wrote:
> Jeżeli myślisz o dekodowaniu C+ to tylko coś na BT 8x8 ale z tego co słyszałem jakość odkodowanego obrazu i dźwięku jest tak słaba że nie warto zawracać sobie głowy

Akurat to nie jest prawda. Przy dobrym sygnale kablówki można uzyskać
obraz naprawdę bardzo ładny. Sam posiadam taki stary tuner PlayTV Pro na
BT, mam też dostęp np. do Ati All-in-one i widzę, że głównie rozbija się
tutaj o sygnał na przyjściu. U mnie na kablówce dopiero po dokupieniu
aktywnego wzmacniacza antenowego mam bardzo ładny obraz.

--