Re: Skype- jakie słuchawki z mikrofonem...

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 14:45:55 MET

Użytkownik "SMirek" <s.mi@poczta.vp.pl> napisał w wiadomości
news:dkpopn$60b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> mozecie polecić ?
>
> Kupiłem już jedne zakładane za ucho, ale tragedia... Jakie jest Wasze
> doświadczenie ?

takie same. sluchawki tak jak glosniki, albo sa tanie, albo dobre (dobre w
moim mniemaniu oznacza przywoita jakosc dzwieku, brak zaklocen, mikrofon do
ktorego nie trzeba krzyczec, regulacja dzwieku w kablu, wylaczenie mikrofonu
z przycisku na kablu, niełamliwe pałąki, wygodne podczas nawet dlugiego
noszenia). przetestowalem wiele zestawow sluchawki + mikrofon (do skype
mikrofon stancjonarny jest bezsensu, bo nie mozna gadac i pisac jednoczesnie
bez "wykretu szyjnego") i na dzien dobry odpadaja:
- wszystkie wynalazki za 20 zl
- media tech
- labtec
- tracer
i podobne "marki" sprzedajace smieci.

mozna ewentualnie dac zarobic firmom: logitech, plantronics, koss,
sennheiser. im dalej w las tym drozej. mam mieszane uczucia do creative,
niby firma z tradycjami, ale jakos ostatnio nie podobaja mi sie te ich
wynalazki. i jeszcze jedno, nie chcesz miec problemow nie kupuj sluchawek
usb.

tbg