Re: Wybór tunera TV ....

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 14:56:49 MET

- XNP - wrote:
> Witam.
> Mam zamiar kupic tuner tv AverMedia 303 Studio. Napiszcie proszę
> opinie na temat tego tunera, zalety, wady, a może zmienić
> zapatrywania i kupić tuner innej firmy ? Co wtedy polecilibyście ?
> Z góry dziękuję.
> N.

bierz winfasta 2000 pro czy jakos tak (ponizej 200 zl) lub jak masz wiecej
kasy to za 290 da sie kupic sapphire threatrix 550pro - ten ma najnowszy
procesor obrazu z filtrem 3D (cokolwiek by to nie bylo, ale u mnie gdy w
pokoju obok TV sony mial w cholere bialego szumu na obrazie na kompie mialem
super czysty obraz). ten drugi ma rowniez od razu chip zgrywajacy do mpega2
w zajebistej jakosci. Troszke niestety tylko pozniej duzo plik zajmuje, ale
na serio obraz zgrany jest super jakosci.

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840