Re: Wybor nagrywarki - opinie nt. LiteOn

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 18:54:34 MET

> Tak. Zwlaszcza do czasu az na swiat nie wyjdzie 4-6 z kolei firmware
> uzupelniajace baze obslugiwanych nosnikow.

No niby tak, ale moj pracowniczy SOHW-1633s bardo polubil sie np. z
Esperanzami od poczatku (czyli jeszcze majac firmware fabryczne) :-]
Z wypalaniem Hawkow, MediaTechow itp. tez sobie zazwyczaj radzil (no chyba,
ze mialy widoczne golym okiem wady fabryczne powierzchni).

Ale prywatnie kupilem NEC ND-4550 i jest brzydki. Jeszcze go nie
podlaczylem, ale jest brzydki i mnie to wkurza :-/ Jak szukasz ladnego
napedu to nie kupuj NEC`a.

::f::