Re: Mocowanie radiatorów - taśmą termoprzew. czy może klejem?

Autor: <P_at_lmer>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 18:56:37 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9707B37D86B5Fmbien@127.0.0.1...

> Jak juz zadajesz to samo pytanie na kilku grupach sprzetowych,
> to ustaw przynajmniej folowup na jedna. Po cholere watki maja sie
> dublowac.

Wybacz, ale nie wiedziałem, ze takie zachowanie jest niedopuszczalne. Na
grupy piszę sporadycznie w długich odstępach czasu. A pisząc tu i tam
wyszedłem z założenia, że nie wszyscy uczestnicy jednej, działaja na
drugiej. Jeszcze raz mocno przepraszam, nie chciałem zdenerwować, a z tonu
Twojej wypowiedzi wygląda na to, że mi się to udało.

Mam OE, a "folowup" to dla mnie enigma.

> Ja tam drugi raz nie mam zamiaru odpowiadac, bo pisalem juz na
> chip.hardware

... bynajmniej tutaj tego nie oczekuję (bo po co?). Za tamtą odp. jestem Ci
bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam serdecznie i życze miłego wieczoru,
Palmer