Re: Wybor nagrywarki - opinie nt. LiteOn

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 19:40:10 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002@poczta.onet.pl> wrote:

> No niby tak, ale moj pracowniczy SOHW-1633s bardo polubil sie np. z
> Esperanzami od poczatku (czyli jeszcze majac firmware fabryczne) :-]

            A na jakim nosniku. Bo mi z tanszych bardzo pasuja Benq'i na Daxonie
AZ02 - wypalaja sie na nim lepiej niz TDK + z MSBI.

> Z wypalaniem Hawkow, MediaTechow itp. tez sobie zazwyczaj radzil (no
> chyba, ze mialy widoczne golym okiem wady fabryczne powierzchni).

            Takie wynalazki omijalem szerokim lukiem, bo pamietalem jeszcze z
czasow CDRW Teaca W58E czego sie mozna po nich spodziewac, a to naprawde
byla nagrywarka "wszystkozerna". Ze srednich plytek wyjatkowo zle
wypalacjach sie na tej nagrywarce wspomne o Samsungax Plemoxach [czy jakos
tak] na nosniku Optodisc.

> Ale prywatnie kupilem NEC ND-4550 i jest brzydki. Jeszcze go nie
> podlaczylem, ale jest brzydki i mnie to wkurza :-/ Jak szukasz ladnego
> napedu to nie kupuj NEC`a.

            No ja zmienilem na Benqa DW1640 bulk - czyli z panelem Plextora
PX-740. Wielu ludziom nie podobaja sie takie panele, mi tak i to bardziej
niz zbajerowane Benqi BOX. moze dlatego ze przyzwyczailem sie do
wspomnianego Teaca W58E - stylistyka jest podobna.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl