Re: Epson Stylus CX 3650 - najdroższa drukarka

Autor: danonwoj <danonwojMAPS_at_konto.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 08:44:15 MET

cześć,
moja koleżanka kupiła sobie właśnie tego Epsona za moją namową i nie żałuję. Fakt - atrament się zużywa trochę szybciej niż w zwykłych termicznych drukarkach, ale przez 2 tyg nie używać jej, to wiadomym jest, iż będzie do czyszczenia głowica (nałóż worek foliowy na nią). Co do atramentów, to przecież są podróbki po parę złotych, więc utrzymanie jest banalnie tanie, choć przyznam, że nieoryginalne tusze są o wiele gorszej jakości niż oryginalne. A gdzie Ty dałeś 500 zł za nią? Tydzień temu dałem za nią 300 złotych.
pozdrawiam,
<WojtaS>