Re: pamiec i zajetosc 4 bankow

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 09:01:19 MET

Dnia 2005-11-03 23:44, Użytkownik Przemyslaw Szostak napisał/a:
> I do tego wlasnie planuje dokupic drugie 2x512 MB TwinMos cl 2.5, zeby w
> sumie bylo 2 GB w dualu. Jednakze kiedys slyszalem ze plyty glowne maja
> problemy z obsluzeniem pamieci przy zajetosci wszystkich bankow.

Ja mogę opisać wyłącznie swoje wrażenia, ale może to będzie jakaś
wskazówka...
Płyta Gigabyte K8NS-939, procek AMD64 3000+, na płycie 2x256 MB
Kingstona (jednostronne) w DualChannel. Wczoraj dołożyłem jeszcze 2x512
MB (dwustronne) też Kinstona (ta sama sera, te same timingi) i...
wszysto śmiga, system się ładuje, Battlefield 2 dostał niezłego kopa.
Jedyne, co niestety musiałem zrobić, to przestawić parametry taktowania
pamięci z 1T na 2T :-( - ale to jest znana przypadłość kontrolera
pamięci w A64.
Tak więc w moim przypadku płyta poradziła sobie z 4 kostkami w stopniu
celującym.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl