używany LCD DELL 1503FP czy PHILIPS Brilliance 150P?

Autor: Benito <nissanmicra.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 08:34:21 MET

Witam,

Chcialbym kupic uzywany LCD 15". Niestety budzet jest ograniczony (500zl) i
nie zanosi sie, zebym mogl przeznaczyc wiecej gotowki na monitor.
Obecnie mam CRT Samsung 757dfx 17", ale oczy mi juz nie wyrabiaja, dlatego
zastanawiam sie nad kupnem LCD.
Sprzet bedzie wykorzystywany w domu do zastosowan ogolnych (internet, edycja
tekstow, filmy, czasem jakas gra). Sprzet tez nie jest pierwszej mlodosci
(karta TNT2, Artlon 1333). Wiekszego monitora nie potrzebuje...

Czy ktos z Was posiada wymienione monitory? Jak sie sprawuja?
Szczegolnie interesuje mnie ten Dell ze wzgledu na mozliwosc kupna uzywanego z
12-miesieczna gwarancja (Philips - 3 m-c).
Szukalem na stronie Della, ale nie znalazlem tam informacji nt. czasu reakcji.

Bede wdzieczny za Wasze opinie.

Linki do przykladowych aukcji:

Nie chcialbym kupowac uzywki na Allegro, ale niestety w moim miejscu
zamieszkania ceny sa wyzsze i gwarancji brak...

Pozdrawiam

Benito