Re: riva tnt2 32mb a nvidia 256

Autor: Franek <etet_at_tenbit.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 13:31:18 MET

Użytkownik "zpos" <eetruss@wp.pl> napisał w wiadomoœci
news:dkcp9p$knr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> były takie modele...
> kiedyś miałem geforce 256 i filmi mi się nie przycinały (divx, dvd)
> teraz założyłem tnt2 (model 64) 32mb i tna mi sie filmy!:(
> czy to mozliwe? kiedys ogladalem filmy na karcie 4mb i chodzily spoko
> (inny
> komp (slabszy) monitor 15' i male rozdzielczosci, jak by to mialo
> znaczenie)
>
> a teraz mam kompa p3 1ghz, wspomniana karte, 512 ramu i tna sie filmy...
> po zmniejszeniu kolorow na 16 bitow juz troszke mniej sie tnie (czyzby to
> mialo znaczenie?)

Akurat najszybciej chyba powinno chodzic na 32bit bo procesory 32bit
najszybciej
wykonuja operacje na liczbach 32bitowych. U mnie od zawsze to sie sprawdza
(na
celeronie 400 od razu bylo widac roznice).

> rozdzielczosc 1280x1024
> to jak to jest? ze kiedyś na gorszej karcie (4mb), ale i na innej
> konfiguracji sie nie cielo?
>
> na tym samym kompie przy karcie geforce 256 tez pieknie hulalo
> a tu taka lipa...
>
> moze karta uszkodzona? na allegro kupilem...
>
> zastanawiam sie teraz nad olaniem tej i kupieniem tnt2 16mb...
> tylko czekam na wasze sugstie

Jak juz kupujesz szmelc to kup Matroxa. U mnie na G450 za ktorego
dalem 19 zl filmy chodza super na celeronie 766 (dla porownania na rivie
128 mialem chyba z 10 klatek na sekunde).

No i oczywiscie jeszcze wszystko zalezy od ustawien kodekow, driverow i
calej
reszty....