Re: riva tnt2 32mb a nvidia 256

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 17:43:51 MET

"Franek" <etet@tenbit.pl> wrote in message
news:dkcvup$rl$1@inews.gazeta.pl...
> Jak juz kupujesz szmelc to kup Matroxa. U mnie na G450 za ktorego
> dalem 19 zl filmy chodza super na celeronie 766 (dla porownania na rivie
> 128 mialem chyba z 10 klatek na sekunde).

Jesli korzysta sie z nakladki to nie ma co porownywac kart ( o ile dana
karta potrafi obslugiwac natywnie przestrzen kolorow dekodera - dla DiVX,
MPEG-2 to jest YV12)
Ten Matrox i ta Riva sa nieporownywalne - inna generacja i inna
architektura.
> No i oczywiscie jeszcze wszystko zalezy od ustawien kodekow, driverow i
> calej
> reszty....

To zalezy tylko od tego - drivery, wlasciwy dekoder i wlasciwy player.
Ja polecam media player classic ktory jako jeden z niewielu potrafi
obslugiwac WMR9 dzieki czemu odpadaja problemy z nakladkami + ffdshow ktory
jest bardzo szybki jako dekoder + oczywiscie dobre sterowniki i poprawnie
skonfigurowany system.