riva tnt2 32mb a nvidia 256

Autor: zpos <eetruss_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 11:36:59 MET

były takie modele...
kiedyś miałem geforce 256 i filmi mi się nie przycinały (divx, dvd)
teraz założyłem tnt2 (model 64) 32mb i tna mi sie filmy!:(
czy to mozliwe? kiedys ogladalem filmy na karcie 4mb i chodzily spoko (inny
komp (slabszy) monitor 15' i male rozdzielczosci, jak by to mialo znaczenie)

a teraz mam kompa p3 1ghz, wspomniana karte, 512 ramu i tna sie filmy...
po zmniejszeniu kolorow na 16 bitow juz troszke mniej sie tnie (czyzby to
mialo znaczenie?)
rozdzielczosc 1280x1024

to jak to jest? ze kiedyś na gorszej karcie (4mb), ale i na innej
konfiguracji sie nie cielo?

na tym samym kompie przy karcie geforce 256 tez pieknie hulalo
a tu taka lipa...

moze karta uszkodzona? na allegro kupilem...

zastanawiam sie teraz nad olaniem tej i kupieniem tnt2 16mb...
tylko czekam na wasze sugstie