OptiBook mx 600c - glosny wentylator

Autor: ::Joozeph:the:Carpenter:: <stealon_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 13:32:26 MET

Wszystko jest Oki, oprócz jednaj sprawy która mnie niepokoi. Mianowicie
WENTYLATOR. Chodzi bardzo często i bardzo głośno, niemal od początku
włączenia laptopa ( zgodnie z zaleceniem sprzedawcy wyjołem baterię,
sformatowałem ją i leży sobie w pudełku). Zresztą na bateriach ( które wcale
nie trzymają 3 godzin, tylko niecałe 2 ( sic!!) jest tak samo. Zauważyłam
też, ze wentylator włącza się przy uruchamianiu niemal każdego dodatkowego
programu w czasie mojej pisaniny ( oczywiście w Wordzie), kiedy chcę coś
ściągnąć z PEN-drive'a, a nawet wtedy gdy chcę jakieś takie mniej istotne
działania poczynić, typu --pogrubiam czcionkę, czy ja zmieniam, czy zapisuję
tekst w pamięci. Był dzień, kiedy działo się to rzadziej, ale wczoraj to już
była masakra. No ale wczoraj też długo siedziałam, starałam siego wyłączać
co jakiś czas, ale przecież nie o to chodzi.

Nie znam się na tym i nie wiem czy to normalne, czy nie. Pewnie każdy laptop
jest inny, ale może zetkneliscie się już t tą wersja Optimusa(Optibook
blue-line) i wiesz cos na ten temat? Panowie w sklepie nie maja mi nic do
powiedzenia (,,milczenie owiec'' ), więc zostaje mi jedynie zasięgniecie
informacji u osob, które się na tym znaja.

Pozdrawiam

/p/

Kulawy idący ścieżką prześcignie zdrowego,
który z niej zejdzie...[Francis Bacon]

---
Bitemu psu wystarczy kij pokazac...[Aleksander Solzenicyn]