Re: Wymiana plyty [jeden chipset nForce] a zachowanie systemu

Autor: Andre NH <aturek_at_pro.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 14:56:59 MET

> Po pierwsze to z mniejszymi lub większymi problemami, aż po brak
> możliwości i zależy to od systemu. Po drugie patrz wyżej. Dlaczego tak?
> Jakiś czas temu udało mi się przenieść XP Pro* z płyty CUSL2-C (I815,
> PIII) na SL-75FRN2 (nForce2, XP1700+), po uprzednim jego przygotowaniu, tj

    Momencik... moje pytanie dotyczy przypadku, gdy mamy do czynienia z TYM
SAMYM, tej samej firmy CHIPSETEM, tylko generacji wyzszej (tudzież
nForce2 -> nForce3). Ma to ponoć decydujace znaczenie i o tym chcialbym sie
upewnic od doswiadczonych uzytkownikow.

    Jesli wymieniamy I815 na nForce.... to wiadomo - porażka :)

--
Andrzej Turek (Andre NH)
aturek@pro.onet.pl