Re: Wymiana plyty [jeden chipset nForce] a zachowanie systemu

Autor: KoRnik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 15:17:46 MET

> Momencik... moje pytanie dotyczy przypadku, gdy mamy do czynienia z
TYM
> SAMYM, tej samej firmy CHIPSETEM, tylko generacji wyzszej (tudzież
> nForce2 -> nForce3). Ma to ponoć decydujace znaczenie i o tym chcialbym
sie
> upewnic od doswiadczonych uzytkownikow.

tak jak Ci wczesniej napisano powinno Ci sie udac z systemem, tzn bedzie
dzialal, ale przez jakis czas, a potem co chwila jakies dziwne rzeczy beda
sie z nim dzialy, wiec lepiej od razu postawic nowy system. ja wlasnie
zmienilem nf2 na nf3 ultra i wlasnie tak mi sie dzialo, system poszedl ten
sam, ale nie chodzilo to to dobrze.